بررسی تخصصی بازاریابی شبکه‌ای

نویسنده : وکیل زاده، حسین ؛

(‎32 صفحه – از 17 تا 48 )


چکیده:
بازاریابی شبکه ای، در سالهای اخیر و در نظام های مختلف اقتصادی دنیا به عنوان یکی از سیستم های فروش مطرح شده است و همگام با تغییرات نوین و فن آوریهای جدید، تغییر و تحول یافته است. در نوشتار پیش رو، پیشینه تاریخی و مفهوم دقیق بازاریابی شبکه ای و طرح های هرمی بیان گردیده و آنگاه معیارهایی برای تفکیک معانی مزبور، ارائه شده است. در ادامه، وضعیت حقوقی ساختارهای مزبور…

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code