حمایت از نشانهای تجاری در شبکه های اطلاع رسانی رایانه ای


نویسنده : صادقی، محمود؛ خلج، یوسف؛

(‎28 صفحه – از 103 تا 130 )


چکیده:
یکی از عوامل حقوقی مهم گسترش تجارت الکترونیکی و وجود رقابت سالم و همچنین حمایت از مصرف‌کنندگان با ظهور شبکه‌های رایانه‌ای، وجود قواعد منسجم و دقیقی است که بتواند به‌کارگیری علائم تجاری و نامهای دامنه در شبکه‌های رایانه‌ای را اداره کند. ایجاد این قواعد مستلزم تصویب و اصلاح مقررات قانونی است که می‌تواند راه را برای رسیدن به اهداف یاد شده هموار نماید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code