مفهوم رقابت نامشروع تجاری و مقایسه آن با نهادهای مرتبط
نویسنده : سیمایی صراف، حسین؛ حمداللهی، عاصف؛
(34 صفحه – از 37 تا 70 )
چکیده:
رقابت سالم در بازار، منافع مصرف کنندگان و جامعه را تامین میکند. اما در مواردی رقبایتجاری با توسل به روشهای نامشروع به منافع تجاری یکدیگر لطمه وارد میکنند . چنین رقابتیکه در آن رقبا از وسایل نامشروع بهره میجویند، وصف نامشروع به خود میگیرد. در این نوشتاربرای روشن شدن ماهیت رقابت نامشروع، مفهوم و مصادیق مختلف رقابت نامشروع مورد بررسیقرار گرفته و برای شناخت بهتر حقوق رقابت نامشروع به مقایسه آن با برخی نهادهای مرتبطپرداخته شده است.
آخرین دیدگاهها