تعیین نیازهای آموزشی کارکنان سازمان تعزیرات حکومتی
نویسنده : احمدی، امینه؛ احقر، قدسی؛ منصوری، حمید رضا؛
(24 صفحه – از 139 تا 162)
خلاصه ماشینی: “جدول اولویت آموزشی استخراج شده حیطه توانمندی عمومی موضوع آموزش امتیاز ردیف آیین نگارش و مکاتبات اداری 662 1 تربیت قرآنی و راهکارهای آن 652 2 آموزش و بهسازی نیروی انسانی 651 3 اخلاق فردی – اجتماعی و اداری 645 4 ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد 644 5 آشنایی با سیر اندیشه و سیره امام (ره) 642 6 اصلاح فرایندها و روشهای انجام کار و توسعه فناوری ادارات 641 7 ارتقاء حفظ کرامت مردم در نظام اداری 640 8 خلاصهسازی مکاتبات و نوشتههای اداری 638 9 شناسایی و دستیابی به منابع اطلاعات 637 10 جعل اسناد و راههای مقابله با آن 637 11 برقراری ارتباط مؤثر با دیگران و محیط 633 12 کاربرد فناوری اطلاعات 633 13 آداب و اسرار نماز 633 14 حکومت مهدوی و وظایف منتظران 630 15 شناسایی و استفاده از ظرفیتهای ذهنی 628 16 آشنایی با مباحث تحول اداری 626 17 روابط خانوادگی 625 18 بهرهوری و تکنیکهای اندازهگیری آن 621 19 آشنایی با نظام هدفمند کردن یارانهها 617 20 منطقی نمودن اندازه دولت و اصلاح ساختار تشکیلات دولت 599 21 سازمان تجارت جهانی(wto) 544 22 بر مبنای نظر کارکنان ستادی اولویتهای آموزشی زیر در رشته شغلی مشترک اداری استخراج شده است.”
آخرین دیدگاهها